Jak prawidłowo wdrożyć i prowadzić PPK w swojej firmie?
Wprowadzenie pracowniczych planów kapitałowych (PPK) jest jednym z najważniejszych wyzwań dla pracodawców w najbliższych latach. Dzięki publikacji „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat” poznasz swojej obowiązki i przygotujesz się do prowadzenia pracowniczych planów kapitałowych.
2019-12-20, 11:12

Nałożone ustawowo obowiązki związane z prowadzeniem pracowniczych planów kapitałowych dotyczą niemal wszystkich pracodawców. Wdrożenie nowego rozwiązania ma charakter etapowy. W pierwszej kolejności, od 1 lipca 2019 roku, objęło największe firmy, zatrudniające co najmniej 250 osób, a do 2021 roku ma objąć praktycznie wszystkie podmioty zatrudniające.

Budowanie długoterminowych oszczędności pracowników pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa socjalnego i przyczyni się do wzrostu inwestycji na rynku kapitałowym. Z kolei umiejscowienie PPK w systemie benefitów pracowniczych firmy może stać się mechanizmem pozwalającym na ograniczenie rotacji pracowników oraz zatrzymać najlepszych specjalistów.  Jednak aby tak się stało i PPK osiągnęły sukces mierzony miarą partycypacji uczestników już dzisiaj pracodawcy zobligowani są do podjęcia działań umożliwiających oszczędzanie w ramach PPK.

Publikacja „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat pozwoli uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące wdrożenia i obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, a także poprowadzi pracodawcę przez meandry nowego sposobu oszczędzania w Polsce.

Zapoznanie się z niniejszą pozycją polecamy zarówno osobom odpowiedzialnym za operacyjne wdrożenie PPK w przedsiębiorstwie jak i menedżerom zarządzającym firmom i budującym zespoły pracownicze.

Najnowsze wydanie publikacji uwzględnia zmiany w przepisach PPK, które wprowadzone zostały w 2019 r.

Publikację można zamówić tutaj>>

PPK w firmie

KONTAKT / AUTOR
Michał Suchecki
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy