Jak prawidłowo wdrożyć i prowadzić PPK w swojej firmie?
Wprowadzenie pracowniczych planów kapitałowych (PPK) jest jednym z najważniejszych wyzwań dla pracodawców w najbliższych latach. Dzięki publikacji „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat” poznasz swojej obowiązki i przygotujesz się do prowadzenia pracowniczych planów kapitałowych.
2019-12-20, 11:12

Nałożone ustawowo obowiązki związane z prowadzeniem pracowniczych planów kapitałowych dotyczą niemal wszystkich pracodawców. Wdrożenie nowego rozwiązania ma charakter etapowy. W pierwszej kolejności, od 1 lipca 2019 roku, objęło największe firmy, zatrudniające co najmniej 250 osób, a do 2021 roku ma objąć praktycznie wszystkie podmioty zatrudniające.

Budowanie długoterminowych oszczędności pracowników pozwoli na zwiększenie bezpieczeństwa socjalnego i przyczyni się do wzrostu inwestycji na rynku kapitałowym. Z kolei umiejscowienie PPK w systemie benefitów pracowniczych firmy może stać się mechanizmem pozwalającym na ograniczenie rotacji pracowników oraz zatrzymać najlepszych specjalistów.  Jednak aby tak się stało i PPK osiągnęły sukces mierzony miarą partycypacji uczestników już dzisiaj pracodawcy zobligowani są do podjęcia działań umożliwiających oszczędzanie w ramach PPK.

Publikacja „PPK w firmie. Tworzenie, obowiązki informacyjne, rozliczanie wpłat pozwoli uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące wdrożenia i obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, a także poprowadzi pracodawcę przez meandry nowego sposobu oszczędzania w Polsce.

Zapoznanie się z niniejszą pozycją polecamy zarówno osobom odpowiedzialnym za operacyjne wdrożenie PPK w przedsiębiorstwie jak i menedżerom zarządzającym firmom i budującym zespoły pracownicze.

Najnowsze wydanie publikacji uwzględnia zmiany w przepisach PPK, które wprowadzone zostały w 2019 r.

Publikację można zamówić tutaj>>

PPK w firmie

KONTAKT / AUTOR
Michał Suchecki
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.